>

Tuesday, January 03, 2006

گونگون

سلام بروبکس خوش­تیپ صنایع

بچه ها آمار رو دارین دیگه، امروز، تا الان که دارم این پست رو مینویسم(ساعت 9.30 شب) ، تعداد بازدید کنندگان 92 نفر بوده. یعنی 90% از بچه­ها وبلاگ رو امروز نگاه کردن، که خیلی خوبه ونوید این امر را به ما میدهد(!!!) که هر کس حرف­های خودش رو خیلی راحت به گوش همه برسونه
بچه­هایی که برای این دو هفته دارن بر میگردن خونه­شون ، از وبلاگ غافل نشن.

اولین پست ممد حمیدی رو هم خوندیم و سرخوش شدیم که دستش به نوشتن باز شده (یه کار بامزه هم کرده بود: مطلب رو پست کرده بود بعد رفته بود سریع برای خودش یه کامنت گذاشته بود ونظرش رو گفته بود)

گفتم کامنت یه چیزی یادم اومد: یه مطلب چند وقت پیش داده بودم پرسیده بودم خوشتیپ­ ترین تو عکس کیه، هنوز کامنت در جریانه و بچه­ها نظر میذارن، شما هم یه تکونی یه چیز مبارکتون(انگشت) بدین و برین کامنت بذارین .


از بدو تاسیس این نهاد ارتباطی(!!) هنوز یه عدد آدمی که سبیل نداشته باشه تواین وبلاگ یه دونه پست (یا حداقل یه کامنت) نداشته
الان دیگه فکر کنم تعداد اعضای مونث این نهاد مذکور به شش نفر رسیده(وبقیه هم invitation هاشون رو تو میل باکسشون نگه داشتن تا تو بازار سیاه بفروشن)
در نتیجه به منظور ایجاد انگیزه برای مشارکت بخش خصوصی(نه این رو نمیخواستم بگم)، برای مشارکت خانم­ها در وبلاگ اینجانب مهرداد گرامی اعلام میکنم:
به نویسنده اولین پست دختر­ها مبلغ ده هزار تومان وجه رایج مملکت و به نگارنده اولین کامنت دو هزار تومان از همان نوع وجه تقدیم میشود

3 Comments:

At January 05, 2006 11:18 PM, Anonymous Anonymous said...

لا ف از سخن چو در توان زد

 
At January 06, 2006 9:25 PM, Blogger Unknown said...

آقای(خانم که نیستی؟، یا دو جنسی؟):
من خالی میبندم؟بابات خالی میبنده.
به جون کل فامیلات راست میگم!! تو یه دختر گیر بیار بیاد این جا بنویسه من اگه پولو ندادم هر چی خواستی بگو

 
At January 07, 2006 6:49 PM, Blogger Unknown said...

bah mammad joon, chashm shoma har chi begi ma hamoono migim ,aslan mikhai sedat konam tom(or leon)
vali har chi pish biad baraie ma hamoon mammad

 

Post a Comment

<< Home