>

Saturday, December 31, 2005

اردو

بچه­ها الان من از گشادی خودم خجالت میکشم، که تو اردو دوربین 5Megapixel تو جیبم بود 3-4 تا عکس بیشتر باهاش ننداختم، و وقتی که رسیدم خونه تو کامپیوتر عکس­ها رو نگاه کردم دیدم کیفیت­شون هم خوب شده .

این عکس دسته جمعیه بچه­های 84: (تو کامنت بگین کی از همه خوشتیپتره؟J کی از همه خوشگلتره؟)


بچه­ها اشتباه نکنین این یه شخصیت کارتونی نیست، این سینا انصاریه که این شکلی شده، البته حالت عادیش از این هم بدتره:


حالا برای اینکه گشادبازیم رو تو این اردو جبران کنم حاضرم از بعضی­ها که دوربینشون دیجیتال نبود عکس­هاشون رو بگیرم، اسکن کنم وتو وبلاگ بذارم……….. خوب بید؟؟

4 Comments:

At December 31, 2005 1:28 PM, Blogger Unknown said...

حالا یه تعریف ازت تو کامنت قبلی کردم پررو شدی،اصلا اجازه بگیری مزه نداره دیگه

 
At December 31, 2005 7:13 PM, Anonymous Anonymous said...

hi to all students
as an observer i enjoyed your trip.
wish i could take part in that.

mohammad shahvar
petroleum engineering student

 
At December 31, 2005 8:35 PM, Anonymous Anonymous said...

خیلی بی مزه و بی استعدادی
شناختی منو؟

 
At January 01, 2006 1:02 PM, Blogger Unknown said...

حامد کلرید، من حداقل خجالت میکشم،تو که بهش افتخار هم میکنی

 

Post a Comment

<< Home