>

Wednesday, December 28, 2005

مهرداد

وای دارم خواب میبینم....... یعنی واقعیت داره.............از دیشب ساعت 9:00pm که من پست گذاشتم، در عرض 12 ساعت دوتا پست و یه دونه کامنت اضافه شده ............ باورم نمیشه.

## خدمت آقا شروین عرض کنم که خیلی حال دادی که اومدی پست گذاشتی
منظورم از افعال معکوس این بود که هر چی گفتم برعکسش منظورم بوده
در مورد عکس هم من نگفتم عکست رو بذار تو وبلاگت، گفتم بذار تو profile ات تو این وبلاگ ، اونم قضیه­اش این طوری که باید یه عکس آپلود کنی یه جایی تو اینترنت و آدرس اون عکسه رو copy کنی، بعد از اکانت خودت تو وبلاگ بری توی edit profile ،بعد یه جایی هست که نوشته photo url، اون آدرس رو اونجا paste میکنی، که دیگه کار تمومه، اگه با آپلود کردن عکس­ها مشکل داری بگو اونم برات بگم.

## هادی هم یه پست گذاشته که توش یه سری لینک با حال معرفی کرده به اونم یه نگاه بکنین

## دیگه ثبت نام اردو تموم شد ، پسرها خیلی استقبال خوبی کردن،که دستشون درد نکنه.ولی دخترها................والا دیگه چی بگم!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home