>

Tuesday, December 27, 2005

کامنت+ارشاد+اردو+نسوان+مطلب

بعد یه عمری دیدیم پای مطلبمون یه کامنت خورده، رفتم باز کردم دیدم این ارشاد معلوم نیست چه شعری نوشته(دیدی حامد جان آدم میتونه جلوی قلمش رو بگیره و از ترکیب­های دوتایی فقط اون قسمت رو که مشکل نداره استفاده کنه) ولی به هر حال دستت درد نکنه ارشاد جان، جوابت رو همون جا تو کامنت گذاشتم
کلا من با بحث­هایی که تو کامنت­های وبلاگ­ها میشه خیلی حال میکنم مثلا وبلاگ اقای خاتمیhttp://www.khatamionline.com رو نگاه کنین خاتمی یه پست گذاشته پنج خط، مردم زیرش1800 تا کامنت گذاشتن، که هر کی هم میره تو سایت میره کامنت­ها رو میخونه و یه نظری هم میذاره، حالا ما این جا کلی التماس وتشویق به مشارکت میکنیم فقط یه ارشاد لاغر مردنی میاد چند خط نامفهوم مینویسه

اردو هم که دیگه هرکی میخواست بیاد رفته ثبت­نام کرده، دیگه گفتن من فایده نداره . یه گلایه هم بکنم از جمعیت نسوان ، که اصلا اردو رو تحویل نگرفتن، حالا ما باید 50 پسر سبیل به سبیل بشینیم بغل دست هم از خاطرات جوونی برای هم تعریف کنیم
.
در ضمن به جون اقوام درجه یکتون(نام ببرم؟؟) بیاین تو این وبلاگ پست بذارین، من دیگه خجالت میکشم بیام مطلب پابلیش کنم(7تا مطلب اخیر را بنده کمترین از خودم در کرده­ام)،اصلا از این به بعد هر کس مطلب بالای 10خط پست کند(البتهcopy pasteی نباشد ) من شخصا به ازای هر 10خط 1000 تومان حق التحریر پرداخت میکنم.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home