>

Saturday, December 24, 2005

پرو فایل

یه مطلب دیگه در مورد پروفایل­ها است
خدا رو شکر تا حالا خیلی­ها ثبت نام کردن و اکانت خودشون رو گرفتن و تعداد اعضا داره زیاد میشه وچون خیلی­ها با اسم کوچیک یا اسم مستعار اکانت درست کردن پس دیگه باید هر کسی پروفایل خودش رو درست کنه
تو پروفایل شما میتونید یه سری اطلاعات به بقیه بدید که بیشتر با شما آشنا بشن و یا بتونن با ایمیل یا شماره­ تلفنی که اون­جا میدید با شما تماس بگیرن
روش درست کردنش خیلی ساده­ست وقتی با یوزرنیم خودتون وارد شدین سمت راست صفحه ادیت پروفایل رو کلیک کنین وصفحه جدید رو با مشخصات خودتون تکمیل کنین و سیو کنید
اگر با طرز کارش مشکلی داشتین به من یا ایمیل اصلی وبلاگ یه ندا بدین تا یه راهنمای تصویری درست کنیم و تو سایت بذاریم
برای دیدن پروفایل بقیه هم روی اسمشون کلیک کنید
البته فکر کنم تا الان فقط خودم پروفایل دارم که برای نمونه همون رو نگاه کنید
در ضمن اگه هر کس که پروفایلش رو تکمیل میکنه یه پست هم بذاره بگه من پروفایلم رو پر کردم، خیلی خوب میشه
یالا هر کس که این مطلب رو خوند ونرفت سراغ پروفایلش ان شاالله ریاضی1 بیفته

مخلص شما مهرداد

0 Comments:

Post a Comment

<< Home