>

Thursday, December 29, 2005

1)خیلی خوشحالم که این وبلاگ داره جون میگیره، وتوسط بچه­های مختلف به روز میشه.
2)امیر خان سعادتی جوابت رو تو کامنت پستت گذاشتم.
3)خدمت آقا شروین عرض کنم:
# اولا من که دارم جواب تو رو میدم فکر نکنی برتری خاصی نسبت به بقیه دارم، حق من از این وبلاگ با حق تو و حق بقیه بچه­ها برابره.
# ثانیا اگه بخوام به طور کلی برات بگم اینجا جای چه جور مطلب­هایی هست:
هر مطلبی که در مورد دانشگاه، دانشکده(حتی بقیه دانشگاه­ها) باشه
هر مطلبی که در مورد رشته صنایع(حتی بقیه رشته­ها) باشه
هر مطلبی که در مورد بچه­ها و روابطشون باشه
هر مطلبی که بچه­ها باهاش حال کنن
# اون حرفی که زدی در مورد اینکه وبلاگ رو چند صفحه مختلف بکنیم ، به نظر من کار غلطیه چون : هم مفهوم وبلاگ از بین میره، هم این صفا و صمیمیت(!!!) اینجا رو نداره، در ضمن سایت بلاگر به ما این امکان رو نمیده.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home