>

Sunday, January 01, 2006

امیر خان قرار نشد حالا که عکس آپلود کردن رو یاد گرفتی، هی بیای هر عکسی دستت رسید بذاری اینجا ،حالا این دفعه گذاشتی دیگه مهم نیست،
ولی به عنوان یه توصیه کلی هر کی میخواد هر مطلب متفرقه­ای بذاره لینک اون مطلب رو بذاره وتوضیح هم بده که لینکِ مربوط به چیه.

لینک دادن رو هم که بلدین:
مثلا میخواین یه عکس از آنجلینا بذارین مینویسین : "آنجلینا"، بعد همین کلمه رو select میکنین وتو صفحه پابلیش روی علامت hyper link کلیک میکنین( علامتش دو تا زنجبر تو هم رفته است) بعد آدرس اون عکس رو اون جاpaste میکنین، به این عکسه نگاه کنید:


ولی بچه­ها این هفته تو موضوعات متفرقه نرید، این هفته فقط با محوریت اردو خاطره و گزارش پابلیش کنید.

بچه­ها یه بازدید کننده از جمهوری چک داریم که هر روز هم تقریبا یه سری به وبلاگ میزنه ، یه صحبتی باهاش دارم : اگر ممکنه خودت رو معرفی کن(تو کامنت) وبگو چه طوری اومدی تو وبلاگ ما، خدا رو چه دیدی شاید یه عضویت افتخاری برات فرستادیم(نیست که وبلاگ ما خیلی طرفدار داره، همه برای عضو شدن توش خودشون رو از هم میدرن(عجب اصطلاح توپی!!))

در ضمن من این همه زحمت کشیدم این عکس دسته جمعیه رو اسم گذاری کردم یه کامنت خشک و خالی هم برام نذاشتین(اصلا من با همتون قهرم........)

1 Comments:

At January 01, 2006 11:56 PM, Blogger Unknown said...

نه از لحاظ شرعی که مشکلی نداره،اگر هم داشت من مخالفتی نمیکردم، فقط همون که گفتم این جور عکس ها رو لینکش رو بذار
در ضمن من سر خود پست کسی رو پاک نمیکنم

 

Post a Comment

<< Home