>

Wednesday, April 05, 2006

مسنجر

امروز میخوام یه سایتی رو معرفی کنم که میدونم زندگی خیلی از بچه­ها رو متحول میکنه:
تو همه دانشکده­های این دانشگاه کامپیترها رو یه جوری برنامه ریزی کردن که نشه باهاش چت کرد، یعنی برنامه یاهو مسنجر روشون نصب نیست و حتی اگه ستاپ اون رو هم داشته باشی نمیتونی نصب کنی. به همین خاطر خیلی از بجه­ها میرن به سایت عمومی دانشگاه کامپیوتر ( که اونجا چت کنن) و یه پولی مجبور میشن که بدن، خیلی­ها هم اصلا قید چت کردن رو زدن.
خب با این حرف­ها نمیخواستم دلتون رو بسوزونم بلکه میخواستم مقدمه چینی کنم تا این سایت رو بهتون معرفی کنم
e-messenger.net
شما باید وارد این سایت بشین و تو قسمت مخصوص یاهو (ستون سمت راست) یوزر و پسورد تون رو میزنید، بعد یه پنجره جدید باز میشه که همون صفحه اصلی یاهو مسنجر است و تو اون لیست کسایی که اد کردین رو میتونید ببینید( و اینکه چه کسایی آن هستن) بعد برای اینکه برای یه نفر پیغام بفرستین از منوهای بالا send im رو بزنبد که ازتون میخواد id شخص مورد نظر رو وارد کنید،‌بعدش هم که عشق است و صفا

توضیح عکس: این یک پرینت اسکرین از id خودم است در یکی از کامپیوترهای سایت دانشکده صنایع : لینک

..........................................................................

این سایت رو هم بچه ها بعد از دیدن پست من پیشنهاد کردن، که این سایت هم عملکرد مشابهی دارد:

meebo.com

4 Comments:

At April 05, 2006 9:01 PM, Blogger Unknown said...

سینا جان مرسی
سینا من الان شما رو یه 2 ماهیه که زیارت نکردم، مشتاق دیدار

 
At April 06, 2006 6:14 PM, Blogger Unknown said...

oh oh dige kheili romantik shod...!

 
At April 06, 2006 11:11 PM, Blogger Unknown said...

are hadi, mer30 az tazakoret link moshkel dasht, alan eslah shode

 
At April 09, 2006 11:23 PM, Blogger Unknown said...

e man ehtiaj daram ...
ie chizi begam ha

 

Post a Comment

<< Home