>

Monday, February 27, 2006

کامنت

بچه­ها میدونم قرار بود تا آخر این هفته بحث خارج از اردو نکنیم ولی این چیزی که دارم میگم زیاد هم خارج نیست و خیلی هم مهم و حیاتی هست

میخواستم بگم که یه سری، نزدیک به 11 تا، از کامنت­های پست 23 فوریه خودم، با عنوان اردو دربند، پاک شده. همه بچه­ها فکر کردن خودم پاکشون کردم اولا میخواستم اعلام کنم که این کامنت­ها رو من پاک نکردم ولی میدونم کی پاک کرده، ولی الان به خاطر حفظ یکپارچگی بچه­ها اسمش رو نمیارم هر چند که خیلی­ها خودشون میفهمن
روی صحبتم با شماست که این کامنت­ها رو پاک کردی، مگه ما چند ماه قبل سر این موضوع تو جلسه کانون بحث نکردیم، مگه قرار نشد بدون هماهنگی چیزی از وبلاگ پاک نشه، بابا مثلا من ادمین این سایت هستم خیلی رو میخواد بیای کامنت­های منم پاک کنی

در هر حال من کل کامنت­هایی که پاک شده رو دارم اگه لازم بشه توصفحه اصلی سایت میذارمشون
از این بحث بگذریم، من هر روز دارم یه سری از عکس ها رو آپلود میکنم ، بازم سر بزنید
گفتم این خبر رو هم بدم شاید کسی خبر نداشته باشه، چهارشنبه این هفته و شنبه هفته بعد به علت برگزاری کنکور ارشد دانشگاه تعطیل است

2 Comments:

At March 01, 2006 12:47 PM, Blogger Unknown said...

mer30

 
At March 01, 2006 7:05 PM, Blogger Unknown said...

kazem, 3shanbe 2ta labkhand behet zadam, fekr kardi man kheili adam mehrabooniam, tike mindazi??!!

 

Post a Comment

<< Home