>

Sunday, February 26, 2006

عکس

هر کی من رو تو دانشگاه میبینه سراغ عکس های جدید رو از من میگیره و میپرسه کی میذارین تو وبلاگ ، کی یه cd درست میکنین، من هم میگم به زودی ، از طرف دیگه یه سری میان میگن از ما عکس نذار و ...
برای همین اول از عکس های خودم و دوستای فابریک خودم شروع میکنم تا یه ذره ترس بچه ها بریزه بعد یه سری دیگه میذارم
همین عکس دومی که میبینین ، کاوه و ارشاد دیروز گریه میکردن، میگفتن این عکس رو نذار، ولی خب چاره ای نیست باید از یه جایی شروع کرد دیگه
داریوش تو هم ناراحت نباش ، کاریش نمیشه کرد

4 Comments:

At February 26, 2006 10:19 AM, Anonymous Anonymous said...

vali say coon ba salighe tar bashi pesar khoooooooooob.

 
At February 26, 2006 3:22 PM, Anonymous Anonymous said...

baba to dige ki hasti?daste sheytoono...... .

 
At February 26, 2006 8:45 PM, Blogger Unknown said...

are rast migi, bache

 
At February 27, 2006 11:46 PM, Blogger Unknown said...

boro bala ro bebin gozashtam

 

Post a Comment

<< Home