>

Wednesday, February 22, 2006

پوزش نامه

بچه­ها یه صحبتی در مورد پست " پشت دروازه ­های دربند ... یک ( 21 فوریه) " داشتم ،
این پست چه در کامنت ، چه در مطالبی که بچه­ها خودشون به من منتقل کردن، بازخورد مناسبی نداشته و خیلی­ها گفتن که بعضی از کلمات و اصطلاحات رو نباید به کار میبردی و ... ، (هر چند خیلی­ها هم گفتن خیلی بامزه بود و مشکلی نداشت) .
ولی به هر حال من از بچه­هایی که ناراحت شدن معذرت میخوام و حق رو به اونها میدم .

دو تا نکته رو هم میخواستم بگم :
یکی اینکه خیلی­ها که به من میومدن میگفتن این پستت فلان مشکل رو داشت ، وقتی من ازشون میپرسیدم که چرا تو کامنت نظرتون رو ننوشتین ، جواب خاصی نداشتن .... یکی از ویژگی­های وبلاگ همینه که شما میتونید نظزتون رو همونجا زیر هر پست بذارین تا همه ببینن ، لطفا هر کس هر چیزی به ذهنتون میرسه بنویسین.
دوم اینکه این همه آدمی که از بیرون گود میگن لنگش کن ، خودشون بیان یه مطلب طنز بنویسن ما بفهمیم الگومون باید چی باشه.


در ضمن " پشت دروازه های دربند ... دو" رو اگر امشب نوشتم و پست کردم که هیچ و گرنه که قضیه مالیده میشه ( این اصطلاح رو مجازم به کار ببرم ...؟؟!!)

بچه­ها هفته بعد فقط مختص خاطرات و عکس­های اردو است ، لطفا مطالب متفرقه رو نگه دارین برای یه هفته بعد، در مورد عکس­های اردو تامبنیل بزرگ مجاز هست ولی کسایی که با موبایل عکس میگیرن یه لطفی بکنن حداقل کادر رو درست تنظیم کنن چون عکس­های موبایل همین جوریش هم کیفیت نداره...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home