>

Wednesday, February 15, 2006

جلسه وبلاگی

بچه­ها سلام


الان یه یه هفته­ای یه که من درست حسابی نتونستم بیام تو وبلاگ ، پست وکامنت بذارم.
علتش هم این بود که اکانت اینترنتم یه مقدار مشکل پیدا کرده بود ، ونتونستم درست حسابی به وبلاگ برسم، ببخشید.
الان هم دارم پست میذارم از سایت دانشکده خودمون دارم استفاده میکنم واین پسره نیما هم نشسته بقل(این جوری مینویسن؟) دستم هی چرت و پرت میگه نمیذاره درست حسابی تمرکز کنم!!
دیروز یه نشست جمع و جور بین بعضی از اعضای وبلاگ نویس فعال برگزار شد ، من بودم و علی دروگر و امیر حسن سعادتی و داریوش مرادی نژاد و حامد محقق و خانم گودرزی ( البته محسن عسگری و حسین هم از بچه­های سال بالا در جلسه حضور داشتن ، البته نشسته بودن اون ور به کار خودشون میرسیدن( اون کار رو نپرسید چی بود ، چون هم خلاف شرع و هم خلاف قانونه) ولی هر چند دقیقه یه بار وسط بحث ما یه نظر خودشون رو میگفتن!!( اگه میخواین بگین که چرا اونها رو تو جلسه راه داده بودید ، باید در جواب بگم که محل جلسه تو شورای صنفی بود و در اصل اونها ما رو راه داده بودند!!) ، تو این جلسه شروین خانزادی هم قرار بود شرکت کنه ، که بد قولی کرد و نیومد ( از همین جا ازش میپرسم دلیل این کارت چی بود؟؟)
تو این جلسه بعضی از مشکلات وبلاگ بررسی شد ، چون این پست داره زیادی طولانی میشه من نتایج این جلسه رو تو چند پست مجزا مینویسم و سعی میکنم که زیاد لفتش ندم و سریعتر قضیه رو ببندم
تا پست بعدی.

1 Comments:

At February 15, 2006 10:12 PM, Blogger Unknown said...

mage ali behet nagoft,
man ke saat 12 oomadam

 

Post a Comment

<< Home