>

Sunday, January 22, 2006

کتابی

کتابی ..... میکشمت.........

خواندن متن زیر به بانوان، افراد زیر 18 سال، و اشخاص مستعد بیماری­های قلبی، توصیه نمیشود


اول برای اون­ها که نمیدونن بگم که این کتابی یکی از استاد­های فیزیک یکه، و خیلی از بچه­های تحلیل با این موجود، فیزیک1 دارند:

کتابی اگه من رو از این درس بندازی دهنت رو سرویس میکنم ......
دارم اون روزی رو تصور میکنم که داری ورودی­های 85 بدبخت رو که باید ساعت 9.15 تعطیل میکردی تا ساعت 10 نگه داشتی، اون وقت من و حامد میایم با لگد در کلاس وا میکنیم ، بعد جلوی همه نفری 17 فحش خوار مادر بهت میدیم، بعد تو برای اینکه غیرتی شدی میای جلو با ما درگیر شی ، همین که اومدی جلو دیگه کارت تمومه، با پای خودت اومدی تو تله، حامد میاد دستت رو میگیره...........،180 درجه میچرخونتت.............. ، بعد من میام جلو...............، دخترها تو کلاس جیغ میزنن..........، پسرها صف کشیدن که تو این عمل خیر شریک بشن............، تو یه بند عربده میکشی ..........، بقیه استادهای گروه فیزیک برای پادرمیونی میان تو کلاس ، به تو میگن تقصیر خودته میخواستی انقدر بد درس ندی............
من هر شب این سناریو رو تو ذهنم تکرار میکنم.


میدونم الان خیلی­هاتون میگید این عوضی خودش درس نخونده داره به استاد فحش میده، ولی کسایی که با این کتابی کلاس داشتن میدونن که سطح سوادش خیلی پایینه، شیوه بیانش افتضاحه، کل سوادش تو یه سری جزوه­ست که کل درس رو از روی اونها کپی میکنه رو تخته، استاد­های دیگه هم برای طرح سوال آدم حسابش نمیکنن،.... والا هر چی بگم کم گفتم.
به هر حال من رو ببخشید.... خیلی عصبانی بودم............ اگه حالم انقدر خراب نبود.......... بیشتر میتونستم بهش فحش بدم


یه توضیح دیگه هم بدم: متن بالا رو من روزی که از امتحان فیزیک برگشتم خونه(28 دی) نوشتم ولی به دلایلی نتونستم پستش کنم، و حالا که دارم این چند خط توضیح آخر رو تایپ میکنم 2بهمن است،
پس بدونین این قضایا مربوط به شوک بعد از امتحان فیزیک است

2 Comments:

At January 25, 2006 10:49 AM, Blogger Unknown said...

mage 100 dafe behet nagoftam ba zaban meiar harf bezan

 
At January 29, 2006 10:59 PM, Blogger Unknown said...

hamed pas tu barmigardi enzegar az khodet dar mikoni!!!
pas farda ke khastam film in senariu ro besazam, naghshe ketabi ro midam tu bazi koni!!!

 

Post a Comment

<< Home