>

Wednesday, January 25, 2006

امتحان شیمی

طبق اون حرفی که تو پست قبلی زدم این مطلبم باید در مورد جشنواره فجر باشه، اما این امتحان­ها اجازه نمیدن وهی با کسب سه فوریت میان جلو:


امتحان شیمی


یک امتحان وحشتناک،...... یک کابوس......

در مورد اون فقط همین بس که بگم من پنج تا سوال رو نفهمیدم در مورد چه مبحثیه!!!

نکته جالبتر جای من تو امتحان بود ، من ردیف اول نشسته بودم و فاصله­ی من تا جای نشستن مراقب اون قدر کم بود که اگر مراقب محترم میخواست دستش رو از تو جیبش در بیاره بکنه تو دماغش سر راه حتما دستش میخورد تو صورت من،
حالا من که در حد خودم تقلبم رو کردم ولی یه توصیه برای کسایی که درس نخوندن و میخوان تو اون دو ساعت آخر جبران کنن ، به جای اینکه برین یه کتاب دستتون بگیرین وتند تند شروع کنید به خوندن، برید یه جای خوب سر سالن امتحان گیر بیارین شاید فرجی شد.
منم با توجه به همین نکته به این پسره حامد گفتم تو که از صبح دانشگاه هستی برو چند جا بگیر.....، نکرد دودش تو چشم خودش رفت ( البته چند مول از همون دود مذکور تو چشم من هم رفت) حالا ترم بعد هم دوباره باید بشینیم سر کلاس شیمی!!
حالا ببینیم چی میشه دیگه

0 Comments:

Post a Comment

<< Home