>

Sunday, January 22, 2006

چراغ

بچه­ها مثل اینکه چراغ این وبلاگ داره خاموش میشه و هیچکی به فکر نیست، دوباره خودم باید دست به کار بشم و با اینکه فردا امتحان شیمی داریم، چند تا پست مشتی بذارم.


اول در مورد این امتحان اقتصاد:
1) دم این بابک ابراهیمی گرم، بهش نمیومد انقدر خوب نمره بده، به گروه ما که از دو داده 1.75 ، یه تشکر هم همین جا باید از سینا انصاری بکنم که عمده کار انجام داد( سینا حال میکنی دارم برات تبلیغات میکنم)
2) خدا کنه این بابا خانی هم نامردی نکنه و همین نمره­های بابک ابراهیمی رو با نمره های امتحان جمع کنه
3) من که واسه کل امتحان اقتصاد یک ساعت ونیم بیشتر نخوندم، تو طول ترم هم لاش رو باز نکرده بودم، با این توصیفات و اون 1.75 نمره کمکی که فراره اضافه بشه ، نتیجه زیاد بد نبود
4) یه جریانی هم بعد از امتحان از امتحان پیش اومد
یکی از بچه­های باحال 8447 اومد جلو یه نگاه عاقل اندر سفیهی به من کرد و گفت: "مهرداد که میگن تویی"، گفتم آره، اونم یه دونه دیگه از همون نگاه­ها به من انداخت و رفت!!
خیلی چاکریم داش کاظم( ملقب یه music)



جریان بعدی در مورد امیر حسن سعادتیه ، بچه­ها عموی حسن سعادتی چند روز پیش فوت شدن ، اگه حواستون بوده باشه خودشم چند تا امتحان رو به خاطر همین موضوع نتونست بیاد. به هر حال از طرف خودم :

امیر جان انشاالله غم آخرت باشه، مارو هم شریک بدون

بچه­ها من اطلاعات بیشتری ندارم، اگه کسی از زمان مجلس ختم اون مرحوم اطلاع داره تو همین وبلاگ بنویسه




مساله بعد در مورد شیرازه ، طبق آخرین اطلاعاتی که من دارم یه چیزی در حدود 25 نفر از بچه­های خودمون تو این اردو ثبت نام کردن ( البته چند نفری هنوز پول نداده بودند و قطعی نبودند)
از حامد ( ملقب به" خرخونی که مشروط شد") میخوام اطلاعات به روز تری برامون بنویسه.
منم سعی میکنم از خود شیراز هم پست بنویسم و حال و هوای اونجا رو براتون بگم.
یکی به این جبل عاملی هم بگه اگه بیاد اونجا شاخ بازی در بیاره ، شاخش رو میشکونم


پست بعدی که میخوام بنویسم در مورد جشنواره فجر است


1 Comments:

At January 25, 2006 10:51 AM, Blogger Unknown said...

kheili chkerkhatem amir

 

Post a Comment

<< Home