>

Sunday, April 02, 2006

دریای ناشناخته خزر__قسمت دوم

سلام بروبکس خوش­تیپ صنایع!
این پست ادامه این پست است.

قسمت دوم: عکاسی از غروب آفتاب

از وقتی که دوربین دیجیتال اومده، دیگه آدم موقع عکس گرفتن از خورشید نگران سوختن نگاتیو یا سفید شدن عکس نیست و با خیال راحت میشه هر موقع روز از خورشید عکس­های قشنگی گرفت.

تو این ساحلی که ما بودیم فقط غروب آفتاب تو دریا میافتاد( اصلا تو دریای خزر ساحلی هست که طلوعش هم تو دریا باشه؟، اگه کسی اطلاع داره یه کانت بده بگه کجاست)
خب دیگه بریم سراغ عکس­ها

عکس اول: جدال خورشید با میله­ها
عکس دوم:این عکس هم قشنگ شده، به اون دسته پرنده که جلو خورشید دارن پرواز میکنن توجه کنین. (از اون عکس­هایی که حال میده واسه بک گرانده دسک تاپ)
عکس سوم: این هم یک پانورما، تغییرات رنگ از بالا تا پایین عکس به نظرم خیلی جالب میاد
عکس چهارم:این عکس هم میتونه مفهومی به حساب بیاد، الان که دارم دوباره به عکس نگاه میکنم میبینم اگه یه ذره از راستش کراپ میکردم بهتر میشد
عکس پنجم: دیگ داره نفس­های آخرش رو میکشه. خداحافظ خورشید خانوم، تا فردا

دانشگاه هم داره کم کم باز میشه، من دلم برا همه­تون تنگ شده، سی یو سون!

17 Comments:

At April 02, 2006 3:14 PM, Blogger Unknown said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 
At April 02, 2006 3:18 PM, Anonymous Anonymous said...

مهدی تو کار و زندگی نداری ساعت چهار صبح میای اینجا پست میذاری؟

 
At April 03, 2006 1:21 AM, Blogger Unknown said...

بابا من کلی زحمت کشیدم اومدم این همه عکس آپلود کردم، فقط یه کامنت اومده اون هم گفته تو علافی

 
At April 03, 2006 1:25 AM, Blogger Unknown said...

آقای انانیموس
شب بیدار شدم برم دستشویی، سر راه گفتم یه پست هم بذارم تو این وبلاگ، فکر نکنی من یه سره تا اون موقع صبح بیدار بودم ها

 
At April 03, 2006 2:13 AM, Anonymous Anonymous said...

مهدي خيلي قشنگه!!! حقا كه عكاس خوبي هستي. آقا شما چي كار داري چه موقع داده؟ببين چه چيزي داده!!
عالي بود!!! اين عكس ها رو براي من ارسال كن!

 
At April 03, 2006 11:53 AM, Anonymous Anonymous said...

godfather change your name,cause I want it GODFATHER

 
At April 03, 2006 11:54 AM, Anonymous Anonymous said...

I am the real GODFATHER

 
At April 03, 2006 2:05 PM, Blogger Unknown said...

مرسی کاوه

 
At April 03, 2006 10:52 PM, Blogger Unknown said...

هادی خیلی بی مزه ای، اینجاست که باید گفت میم توت

 
At April 04, 2006 9:22 AM, Anonymous Anonymous said...

خیلی قشنگ بود یعنی میشه گفت عالی بود. دستت درد نکنه.

 
At April 04, 2006 11:32 AM, Anonymous Anonymous said...

mehdi axhaye khobi gerefti dastet dard nakone vali mishe begi chera computeret sare rahe dastshoyi gozashti ke harvaght khasti beri dastshoyi ye comment bezari az inja mishe tedad dafeati ke to rooz miri dastshoyi ba rahati fahmid vali deghat koni kheili ziade ha!!!!!!!! chon to har rooz koli commento post mizari albate ina faghat ye shokhi bod mehdi jan vaghean khaste nabashi(az in be bad orang-outan ba in nam comment mizare)

 
At April 04, 2006 12:17 PM, Blogger Unknown said...

ادو عزیز
مرسی، فقط میخواستم بپرسم خسته نباشید رو بابت عکس ها گفتی یا دستشویی؟

 
At April 04, 2006 12:20 PM, Blogger Unknown said...

M_H
mer30 kheili mamnoon

 
At April 05, 2006 10:15 AM, Anonymous Anonymous said...

.ميتی همه فهميدن که تو عيد رفتی شمال
البته يه عکس هم از فقط دريا ميذاشتی برای اين منظور کافی بود

 
At April 05, 2006 9:15 PM, Blogger Unknown said...

راسو
آره الان که خوب فکر میکنم میبینم از این راهی که تو هم میگی میشه، اون موقع به ذهنم نرسید

 
At April 06, 2006 3:42 PM, Anonymous Anonymous said...

مهدی یه جا گفتی نمیدونم اصلاٌ از دریای خزر میشه طلوع رو هم تماشا کرد یا نه.باید بگم از طرز قرار گرفتن شهر ها در کنار دریای خزر من حدس می زنم از شهری مثل آستارا میشه طلوع خورشید رو از تو آب تماشا کرد.
مثلاٌ من الان حدس میزنم تو این عکس ها رو از شهر های نور یا نوشهر یا شهر هایی که در شرق هستند گرفتی.

 
At April 06, 2006 6:21 PM, Blogger Unknown said...

ام اچ
بله من این عکس ها رو از اطراف ساری گرفتم

 

Post a Comment

<< Home