>

Sunday, April 23, 2006

کتابخونه مرکزی

میدونم که قول داده بودم این پستم در مورد حواشی بازی استقلال باشه، ولی خب یه موضوع مهم­تر پیش اومد که اگه مطرح نکنم جفا به کل دوستان میشه!
کسایی به مطالعه غیر درسی علاقه داشته باشند، همچنین یه سری هم به کتابخونه مرکزی زده باشند میدونن که وضعیت قسمت کتاب­های غیر درسی( اینجا به طور خاص منظورم بخش ادبیات و ادبیات داستانی هست) هم از نظر کیفیت و هم نظر کمیت خیلی خرابه( یا به عبارت بهتر شرم آور) و اصلا جوابگوی این دانشگاه با ابن حجم دانشجو نیست.
به همین خاطر من بعد از مقادیر معتنابهی دوندگی تونستم یه وقت از رئیس کتاب­خونه مرکزی بگیرم، و امروز موفق به ملاقات ایشون شدم و این مشکل را باهاش در میون گذاشتم که و در کمال تعجب تونستم ایشون رو در این مورد قانع کنم و ایشون هم من رو به مسئول بخش خرید کتاب معرفی کرد و گفت کتابهایی که ایشون(منظورش به من بود!) لیست میکنن رو بعد از بررسی برای خریدشون از همین نمایشگاه کتابی که پیش رو داریم اقدام بشه ... الخ.
به هر حال با این مقدمات میخواستم از کسانی که مطالعات غیر درسی دارن دعوت کنم که اونها هم کتاب­هایی رو به نطرشون خوبه که در کتابخونه مرکزی قرار بگیره( البته در حیطه ادبیات) یه جوری به من اطلاع بدن که من هم طبعا به مسئولین کتابخونه مرکزی انتقال بدم. هم میتونین کامنت بذارین هم به من ایمیل بزنین هم اینکه تو دانشگاه به من حضوری بگین.
در هر صورت فرصت خوبیه که ما هم مشارکت در امور اداری-مدیریتی دانشگاه( که البته ریط مستقیم هم به خودمون داره) از همین جا شروع کنیم.

8 Comments:

At April 24, 2006 9:52 AM, Anonymous Anonymous said...

mer30 mehdi khanoome gol .
mamnoon ke vaght mizari .
manam hoozoori behet migam .
felann

 
At April 24, 2006 7:24 PM, Blogger Unknown said...

4keram, vazifam mibashad

 
At April 24, 2006 7:33 PM, Blogger Unknown said...

mammad jan
man nafahmidam chera mikhai be ketabkhoone markazi sar bezani!!
man goftam har ketabe khoobi mishnasid be man mo'arefi konid

 
At April 25, 2006 12:43 AM, Anonymous Anonymous said...

mehdi
ketab haie sher ro faramoosh nakoni

 
At April 25, 2006 8:06 PM, Blogger Unknown said...

aziz joon man tu she'r ziad dasti nadaram.
vali say mikonam ie chand ta majmooe she'r ham be list ezafe konam

 
At April 26, 2006 8:27 PM, Blogger Unknown said...

ممد جان
الان گرفتم

 
At April 26, 2006 8:32 PM, Blogger Unknown said...

بله
آقای حامد جان شما درست تشخیص دادید، شما برنده جایزه میم توت ما شدید

 
At April 27, 2006 6:53 PM, Blogger Unknown said...

واقعا هم کسی جز خودت نمینتونه میم توت من زو تحمل کنه، خطر مرگ داره

 

Post a Comment

<< Home