>

Tuesday, August 22, 2006

طولانی ترین نقاشی جهان

توضیح: این نقاشی رو که به همراه نقاشش مشاهده میکنید بین 5هزار تا نقاشی جایزه اول برده.

....................................................................................................................

به مناسبت مبعث از میدون شهرک غرب تا میدون سرو دو طرف خیابون پاک نژاد رو داربست زدن و سرتاسر پارچه های سفید مخصوص نقاشی نصب کرده بودن که طولش میشد 5 کیلومتر و قراره که 5هزار تا نوجوون بیان و 5هزار تا نقاشی بکشن.

ماهم رفتیم به نوبه خودمون یه چند تا نقاشی کردیم که پس فردا بردن تو رکورد های گینس ثبت کردن و نقاشیه رو هم بردن تو موزه، اسم و یادی هم از ما باشه.

حالا به این 7-8 تا نقاشی من نگاه نکنید که یه مقدار آوانگارد هستن اکثر نقاشی ها چیزهای خوشگلی بودن بیشتر هم با موضوع مبعث و حضرت محمد. بیشتر شرکت کننده ها هم دختر بودن(یه چیزی میگم یه چیزی میشنوی مثلا اگه سیصد هزار دخی بودن 3 تا پسر بود که یکیشون من بودم، یکی شون هنوز به سن تکلیف نرسیده بود، یکی شون هم مسئول انتظامات بود)


ولی به هر حال این جور برنامه ها خیلی خوبن، این جور برنامه های دسته جمعی باعث شور نشاط جمعی میشه، از همین تریبون یه دست مریزاد به شهرداری تهران و شخص دکتر قالیباف میگم.


همه ی این نقاشی هایی که میبینید من کشیدم تازه بازم بود دیگه تو کادر جا نشد.(البته خودتون متوجهید که اون وسطیه من نیستم فرد مذکور داره بین نقاشی های من یکی از اون نقاشی خوشگل ها رو میکشه)

15 Comments:

At August 23, 2006 11:50 AM, Blogger Unknown said...

hamed ie majaraiy pish oomad tu hamin maie ha ke migi, iani ieki oomad porsid in kie keshidi manam ie chizi goftam kar bala gereft niroo entezami dasht man ro jalb mikard!
hala badan barat tarif mikonam

 
At August 23, 2006 5:54 PM, Anonymous Anonymous said...

Mehdi baz khali basti?

 
At August 24, 2006 1:13 AM, Blogger Unknown said...

kodoomesh ro migi khali bandie, chon man 10000000000000000 milioon ta gozare khabari goftam

 
At August 26, 2006 1:00 PM, Blogger Unknown said...

mary khanoom avalan az hamin tiriboon voroodetoon ro be weblog tabrik migam

 
At August 26, 2006 1:02 PM, Blogger Unknown said...

دوما من حتی اگه اینجا حروم هم بشم، نمیتونم به کشورم پشت کنم و برم تو گالری های خارج نقاشی کنم، همینجا میمونم... عشق یه وطن دیگه

 
At August 28, 2006 11:06 AM, Blogger Unknown said...

ماری
اولا که قابلی نداشت
دوما چشم
سوما نه امضام رو اسکن کردم هر کی خواست میتونه بره ازش یه پرینت بگیره، من وقت ندارم به کسی امظا بدم

 
At August 28, 2006 11:08 AM, Blogger Unknown said...

بالا اشتباه تایپی داشتم، اون آخر امضا درسته

 
At August 28, 2006 11:08 AM, Blogger Unknown said...

حامد
حالا که اصرار میکنی باشه، دارم 5شنبه این هفته میرم، کاری نداری؟

 
At August 28, 2006 11:10 AM, Blogger Unknown said...

حامد
دقیقا به کجات رسیده؟ البته خودم یه حدس هایی میزنم

 
At August 28, 2006 6:05 PM, Blogger Unknown said...

rast mige

 
At August 29, 2006 10:08 AM, Blogger Unknown said...

حامد

حالا یه نفر هم که اومده دوتا کامنت گذاشته، ببین میتونی با این تیکه های مبتذلت فراری بدی

 
At August 29, 2006 10:09 AM, Blogger Unknown said...

ماری

من به نوبه خودم به وسیله ی همین تریبون از شما معذریت میخوام

اصلا جوابش رو هم نمیخواد بدید

 
At August 29, 2006 10:39 AM, Blogger Unknown said...

حامد

حالا هر کی یه کاری مبتذل چه بسا مستهجن انجام داد، تو باید بیای برای همه بگی.
گر پرده بیفتد نه تو مانی و نه من

 
At August 29, 2006 1:23 PM, Blogger Unknown said...

خامسا من که فراموش نکردم، ولی مثل اینکه تو خیلی جدی گرفتی
رابعا همون رو که خودت گفتی فراموش کردی، وگرنه سیره من که تو وبلاگ نویسی مشخصه
ثالثا من معذرت خواهی میکنم به شما چه ربطی داره؟
ثانیا همون رو فراموش کردی
اولا این قصه سرش خیلی درازه

 
At August 29, 2006 11:59 PM, Blogger Unknown said...

mary

ma ba in bahsa zendeiim dige, man roozi 12 saat onam, in vaght ro chetori por konam?
vali in dafe marami be khatere ro javab e hamed ro nemidam

 

Post a Comment

<< Home