>

Thursday, August 03, 2006

جبل عاملی

نمیدونم این خبر رو شنیدین یا نه:
دکتر محمد سعید جبل عاملی به ریاست دانشگاه علم و صنعت منصوب شد.
لینک خبر:
خبرگذاری آریا


خب ما که بخیل نیستیم، آقا دستمال یزدی مرغوب استفاده کرده و پله­های ترقی رو طی کرده رفته اون بالابالا،ها نوش جونش... اصلا من از همین تریبون بهش تبریک میگم!

................................................................
ولی مساله اینجاست که خدا قسمت کرده بود یه مسافرت اردویی تو این دانشگاه برگذار بشه و دست سرنوشت من رو هم داخل لیست کرده بود(که من از همین تریبون دستش رو میبوسم، جبل رو نمیگم ها...) ، ولی استاد جبل عاملی از وقتی رئیس شده، گذاشته تو کار این اردو ...
با توجه به سابقه­ای هم که تو اردو شیراز از خودش به جا گذاشته، فکر کنم دوباره همه رو سر بدوئونه و یه روز قبل از اردو بگه: من الان از بورکینافاسو تماس میگیرم،اینجا داره بارون میاد، فکر کنم اگه نرین اردو بهتر باشه.

شایدم این طوری بهتر باشه، آخه یه سری دیگه از بچه­ها هم میخواستن بیان ولی نتونستن... با اینکه همه برنامه­هام به(کجا میره اینجور موقع ها) ولی هرچه پیش آید خوش آید.

................................................................................

اضافه شده در 9 اگوست: حرفی که در مورد دکتر جبل عاملی زدم و گفتم که گذاشته تو کار اردو ما اشتباه بوده، و اون مشکل از طرف معاونت دانشجویی(صدیقی) ایجاد شده بود... از همین جا اون اشتباهم رو تصحیح میکنم ولی به خاطر رعایت اصول وبلاگ نویسی پاکش نمیکنم

3 Comments:

At August 04, 2006 11:25 PM, Blogger Unknown said...

راست میگی حامد یه ذره تند رفتم، الان نصف بچه های8447، با پرینت این پست وایسادن دم در دفتر برای ثابت کردن وفاداری خودشون

 
At August 12, 2006 12:45 AM, Anonymous Anonymous said...

maeeloome sale sakhti dar pish darim,omidvaram hamin emsal ekhraj besham ta dige vaghtama to een mamlekat talaf nakonam

 
At August 12, 2006 8:48 AM, Blogger Unknown said...

man ham omidvaram

 

Post a Comment

<< Home